מתלה כביסה מקיר לקיר

מתקן כביסה מקיר לקיר

מתלה כביסה מקיר לקיר, מיועד בעיקר, לאפשר הגעה נוחה יותר אל חבלי הכביסה. ע"י שימוש בקירות הניצבים, (הקירות הצידיים מימין ומשמאל) הקירות הצידיים מאפשרים התקנה גבוהה יותר (מעבר לגובה אדן החלון) לכל חבלי התליה. במתקן כביסה זה ניתן גם להטות את הזרועות בשיפוע. המתלה מכיל 5 שורות של חבלי כביסה.

מתלה הכביסה, עשוי פלדה מגולוונת,  פרופיל 25 צבע לבן אקרילי. גלגלי פלסטיק/אוקולון, וחבלי מיתר 4 מ"מ. ניצול מקסימלי של אורך החבלים מקצה לקצה. המתלה מותקן בהתאמה מדויקת למקום. אורך מקסימלי 4 מ'. מתאים בעיקר למסתורי כביסה בהם קיימים מדחסים המגבילים את גובה הכביסה. מתלה כביסה זה מועדף על פני מתלה כביסה קבוע או מתלה כביסה מתכוונן בשל היותו מותקן על הקירות הצידיים שהינם מאפשרים גובה מעבר לגובה אדן החלון הסטנדרטי. 

קביעת האורך נעשית במקום ע"י המתקין תוך התחשבות במגבלות הבאות: אורך מתלה הכביסה זה, לא יעלה על 4.00 מ' וכמובן חשוב שתתאפשר למתקין גישה נוחה להגעה אל הקיר. משיקולי בטיחות  ואחריות, לא תתבצענה התקנות מחוץ למבנה עם סולמות וכיו"ב.

מתקן כביסה מקיר לקיר זה, מצטיין ביכולת תפעולית קלה ביותר. והינו מתלה הכביסה מועדף. בשל היותו ללא מנגנונים, ללא הפעלות פיזיות, וכמובן, ללא תחזוקה עתידית (שימון גירוז וכו…) .למעט, החלפת חבלים אחת לכמה שנים.

מפרט טכני מתלה מקיר לקיר:

מכיל: זרועות פלדה מגולוונות | צבע אקרילי (תנור) לבן | גלגלים: מיסב אוקולון (ניילון 6) בסיס גלגל מתכת בציפוי ניקל עוגנים : ברגי ג'מבו  1/4 עם ציפוי ניקל חבלים: פוליפרופילן  4 מ"מ (מיתר מצנח)

צפו גם במתקנים הבאים: